De elementen om je authentiek neer te zetten
Geen marketing- of branding trucjes, wel vanuit je eigenheid neem je je eigen ruimte in. De tijd is rijp om op te dagen en je gave met de wereld te delen. Vanuit je essentie, aanwezig zijn.

Terugblik 2022 - Vooruitblik 2023
2022 betekende een jaar van dieper zakken in mezelf met een heuse wedergeboorte als gevolg.

Ondernemen vanuit de principes van de natuur
Wat leert de natuur ons? Hoe kunnen we op een meer natuurlijke en bewuste manier ondernemen?

De 7 inzichten in persoonlijke ontwikkeling
Een proces van stilstaan, afstemmen, je innerlijke leiding volgen en uitlijnen.

Express Yourself
Het is tijd om op te dagen, jij sensitieve soulpreneur die zichzelf verstopt heeft.

Being Your Pure Self
En waarom de marketingtechnieken niet op jou als solo-ondernemer, mens, toegepast kunnen worden.

Een menselijke 'branding'
Je personal brand opbouwen gaat niet om een framework. De menselijke kant wordt hierdoor gemist. En laat dit net de essentie zijn.

Let's humanize the world together
De transitie van coach/trainer naar 'humanizer'.

5 Trends in Personal Presence
Personal Branding is hot en trending. Jammer genoeg wordt momenteel te fel de focus gelegd op de mooie plaatjes, leuke typografie of opvallende branding. Maar dat is eigenlijk maar een detail. Lees hier de evolutie van personal branding naar pure presence.

BOOST JE BRAND ONLINE ⚡️
Als (solo-)ondernemer of coach, kan je in deze tijden niet meer zonder social media om jou authentiek als persoonlijk merk neer te zetten.
Ik geef je 9 redenen om je personal brand online op te bouwen.
Ik geef je 9 redenen om je personal brand online op te bouwen.

DE KRACHT VAN HSP ✨
Een nieuwe wereld ging voor me open toen ik vernam dat ik "hoogsensitief" ben.
Ik houd niet van labels, HSP of hoogsensitiviteit geeft wel een kader aan.
In deze blog deel ik hoe ik HSP ervaar en vind je een inspirerende boekenlijst .
In deze blog deel ik hoe ik HSP ervaar en vind je een inspirerende boekenlijst .

Waarom marketing niet menselijk is (deel 1)
Een scherpzinnige social media vanuit de insteek waarom marketing niet menselijk is. Kritisch en met het oog op humaniseren en bewust omgaan met marketing.
